poniedziałek, 18 listopada 2013

Masło shea nierafinowane na włosy i twarz.




  • Na całe włosy:
Spróbowałam raz i drugiego nie będzie włosy ciężkie i z trudem zmyć masło.


  •  Na końcówki:
Rewelacja. Rozcieńczam masło z wodą i smaruje końcówki stosuję codziennie. Szczególnie polecam gdy włosy są przesuszone i rozdwojone. Po pierwszym zastosowaniu widać efekty.

  • Dodatek do domowej maski:
Stosuję na przemian z innymi maskami na noc. Włosy po niej są nawilżone, dobrze się rozczesują i są lśniące.
- 1 żółtko
- 2 łyżki oleju rycynowego
- 2 łyżki olejku jakiego macie (ja użyłam bambino)
- 1,5 łyżka octu jabłkowego
- łyżka masła shea

  •  Na trądzik:
Wiele osób wyleczyło trądzik dzięki niemu niestety u mnie wywołało odwrotny skutek.
Użyłam dwa razy  twarz była bardzo czerwona i miałam mnóstwo pryszczy jak jeszcze nigdy. 







6 komentarzy:

  1. A czy znasz jakiś skuteczny sposób na trądzik? ; \\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką masz cerę? Polecam miód z cynamonem luz zwykłą pastę cynkową.
      więcej o miodzie z cynamonem tutaj.

      http://sobre-el-cabello.blogspot.com/2013/11/domowy-sposob-na-tradzik.html

      Usuń
  2. Ciekawe, przydałoby mi się coś na końcówki... :)

    http://kappa-girl.blogspot.com/ - Zapraszam do mnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wlaśnie ze niesamowicie działa na trądzik ale skoro u ciebie działa odwrotnie to nie wiem czy się odważe ale na włosy hmm czemu nie? gdzie dostane takie masełko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego, że wielu pomaga myślę, że powinnaś zaryzykować może tobie pomoże ;) masło zamawiam ze strony e-fiore.pl.

      Usuń
  4. Bardzo fajny blog ;) www.modavip.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń