środa, 20 listopada 2013

Laminowanie włosów siemieniem lnianym.



Siemię lniane jest do kupienia w sklepie za kilka złotych. Ja kupiłam w Intermarche za nie całe 6 zł. 
Do przygotowania są nam potrzebne 2 łyżki siemienia i szklanka wody (Na moje włosy wyszło tego za dużo) Jeżeli nie macie bardzo długich i grubych włosów proponuję zmniejszyć ilość np. 1,5 łyżki i 3/4 szkl. lub 1 łyżka i pół szkl. Można dodać maskę do włosów. Ja nie dodaje.
Należy wsypać ziarenka lnu do garnka, zalać wodą i gotować co jakiś czas mieszając, aż zrobi się gęsty żel. Taki kisiel odcedzamy przez sitko i odstawiamy do wystygnięcia. Nakładamy go na umyte włosy nad wanną lub zlewem. Na głowę zakładamy czepek i ręcznik i tak chodzimy około godziny. Spłukujemy ten żel i cieszymy się pięknymi, błyszczącymi, miękkimi i gładkimi włosami. ;) 







Próbowałyście już domowego laminowania
czy dopiero macie zamiar? Koniecznie pochwalcie się efektami. ;)




10 komentarzy:

  1. Brzmi zachecająco ;)napewno wypróbuje w najbliższym czasie i napisze jak sparwdza się na moich wlosach ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Piję i polecam, efekty są, widać po włosach :)

    Obserwujemy? fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym wiele, na żel lniany można też pofalować włoski.. ;)
    Już dawno miałam kupić to siemię, ale za każdym razem zapominam;p
    Pytałaś o obserwacje... Pewnie! Ja już - teraz Twoja kolej ;))

    http://kappa-girl.blogspot.com/ - Zapraszam do mnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Nie znam się na włosach, więc trudno mi ocenić twój wpis.
    Zauważyłam tylko, że zamiast kilka złoty powinno być kilka złotych.
    Ale poza tym notka super!

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet się nie zawacham jeżeli chodzi o obserwacje !
    uwielbiam posty o pielegnacjach włosów ;)
    już OBSERWUJĘ i czekam na rewanżyk ;-)
    http://camode.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetny pomysł, nie słyszałam wcześniej o czymś takim :D
    na pewno wypróbuję :P
    ogólnie bardzo fajnie prowadzisz bloga, obserwuję i liczę na rewanżyk :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: wszystkoinic3713.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję i mam nadzieję że mój blog także będziesz obserwować :)

    http://fabrykaszczesciaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow, świetny pomysł!
    Jeszcze nie próbowałyśmy,ale pora to zmienić!
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hah.. moja mam chciała to stosować xd
    Super post ^^
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń