niedziela, 17 listopada 2013

Domowa dekoloryzacja


Długo zastawiałam się nad dekoloryzacją byłam prawie na nią zdecydowana u fryzjera.  Jednak zaczęłam dużo czytać o dekoloryzacji w domu. Mój wybór padł na Renee Blanche(39zł) i nie mogłam wybrać lepiej. Stan włosów jaki był taki pozostał. Produkt jak najbardziej na plus jest baaardzo wydajny, tani i dobrze ściąga farbę. 
Jedyny minus to zapach szamba i trzeba bardzo dobrze spłukać i umyć włosy szamponem głęboko oczyszczającym, żeby włosy nie ściemniały. Ja umyłam 3 razy i zrobiłam płukankę z octu jabłkowego. 





2 komentarze:

  1. Jaka szkoda, że nie przeczytałam o tym wcześniej ;/ Ja swoje włosy potraktowałam
    rozjaśniaczem i je dobiłam... Mam siano, więc będę odwiedzać i śledzić na bieżąco twoje posty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można go kupić?

    OdpowiedzUsuń