poniedziałek, 18 listopada 2013

Domowy sposób na trądzik.

Pewnie wiele z was zna maseczkę z miodem i cynamonem, a ja dowiedziałam się o niej parę dni temu i byłam pewna, że kolejny raz nic nie pomoże. Nigdy nie wiadomo czy stan skóry się nie pogorszy ale ja zaryzykowałam zmieszałam składniki i położyłam na jednego malutkiego pryszcza po dwóch godzinach zmyłam i wow w miejscu gdzie znajdował się pryszcz pojawiła się czerwona gładka plamka po, której dzisiaj nie ma już śladu. Teraz smaruję wypryski na noc minęły dwie noce i jest ich coraz mniej. UWAGA! Nie należy stosować na skórę wrażliwą, suchą, alergiczną, naczynkową i skłonną do podrażnień. 


  • 1 łyżeczka miodu.
  • 1 łyżeczka cynamonu.



2 komentarze:

  1. Właśnie ja mam skórę bardzo wrażliwą ... Szkoda, bo skoro to rzeczywiście działa, to bardzo by mi pomogło ....

    OdpowiedzUsuń
  2. O a może właśnie zamiast masła użyje tego sposobu tylko nie wiem jaki mam typ cery ;/

    OdpowiedzUsuń