czwartek, 21 listopada 2013

Garnier, ULTRA DOUX szampon olejek awokado i masło karité



Opis producenta:
Wyjątkowa receptura by odżywiać włosy bardzo suche i zniszczone. 
Szampon łączy olejek z awokado znany ze swych własności uelastyczniających z wysoce odżywczym masłem karite w kremowej i apetycznej formule,
bez obciążania włosów. Intensywnie odżywione, elastyczne, 
niewiarygodnie miękkie, błyszczące i łatwiejsze w rozczesywaniu. 

Skład:
Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Glycerin, Glycol Distearate, Sodium Chloride, CI15985/Yellow 6 , CI 19140/Yellow 5, Cocamide Mea, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Poluquaternium-10, Salicylic Acid, Benzyl Alcohol, Carbomer, Persea Gratissima Oil/Avocado Oil, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Citric Acid, Hexylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance

Opakowanie: Poręczne, ale z dużym otworem prze co wylewa się 
zbyt duża ilość szamponu.
Zapach: Przyjemny, dość intensywny i słodki. 
Konsystencja: W kolorze żółtym, dla mnie trochę za rzadka.
Wydajność: Użyłam tylko dwa razy, więc ciężko stwierdzić.
Cena i dostępność: 8zł/250ml w drogeriach i supermarketach.

Moja opinia: Zaczynając od plusów to wiadomo cena i dostępność, 
jeśli chodzi o efekty jakie uzyskałam to to, że włosy lepiej się 
rozczesywały, były miękkie i błyszczące. Jednak spowodował
obciążenie, całkowicie pozbawił objętości,a po godzinie włosy
były przetłuszczone, przez co oczywiście drugi raz tego szamponu
nie kupię.



A wy myłyście nim włosy?
Jakie efekty były na waszych włosach? ;)






9 komentarzy:

  1. Niestety miałam okazje wypróbować i szampon, i odżywke. Włosy były po nich tłuste i oklapniete. Zazdroszczę ze mozesz myć raz na trzy dni, ja musze codziennie...
    obserwuje, licze na rewanz :)
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez miałam okazje uzywac tego szamponu i wlosy po nim mialam jak siano ;/
    Bardzo ciekawie prowadzisz bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jej jak masz dobrze że musisz myć co 3 dni, ja muszę codziennie :/
    może wypróbuję ten szampon ;)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go nie używałam, ale może wypróbuję. Na każdych włosach produkty prezentują się inaczej, także pewnie się skuszę :)

    http://nicola-nicolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba wypróbować :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak kupowałam to trzymał mi się te efekt nawet przez tydzień ale to chyba kwestia włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominacja do Liebster Awards !
    http://lifedreamscometrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej go nie używałam, ale wypróbuję.
    http://haniagg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam wielu produktów Garniera, to i ten wypróbuję ;)
    Myślę, że będzie dobry !
    Pomysł na blog bardzo fajny :))
    Zapraszam na swój:
    http://magic-music-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń