piątek, 20 grudnia 2013

Joanna, Rzepa, Ampułki wzmacniające.



Ampułki wzmacniające przeznaczone są do włosów przetłuszczających się, cienkich, delikatnych
ze skłonnością do łupieżu i wypadania. W opakowaniu znajduję się 7 ampułek po 10 ml.
Dostępne są w drogeriach i niektórych supermarketach za ok 15-20 zł. 
Producent zaleca dwutygodniową kurację, ja jej nie stosowałam regularnie, wcierałam ją jak mi się przypomniało na 30-40 min. przed myciem. Zapach jest intensywny na początku mnie odrzucał, 
ale za trzecim razem już mi nie przeszkadzał. Mimo rzadkiego stosowanie, włosy mniej się przetłuszczały, ustąpiło wypadanie i pojawił się wysyp baby hair ; ) 
Zamierzam ponownie kupić te ampułki i stosować jej prze dwa tygodnie 
co dwa, trzy dni na co najmniej 4 godziny. 
Jednak to szybko nie nastąpi, bo chcę dać szanse innym wcierką.
Tydzień temu skończyłam kurację i zaczęłam przygodę z kozieradką o której
możecie przeczytać tutaj ; )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz